Sfaturi Utile
Daca nu v-ati convins sa apelati la serviciile unui event planner sau ale unei agentii de organizare, gasiti in continuare cateva sfaturi pentru organizarea si reusita unei nunti.
Delegati sarcini
Nu incercati sa organizati totul singuri. Angajati profesionisti competenti (DJ, cameraman, fotograf) si lasati detaliile in seama lor. Nu ar fi rau sa ascultati si sugestiile lor. Ei va pot impartasi din experientele lor si puteti evita greselile facute de alte cupluri.
Angajati profesionisti cu experienta
Este bine sa angajati pe cat posibil oameni cu experienta in domeniul nuntilor. Puteti cere referinte si material demo pentru a face o alegere cat mai buna. Insa prestatorii cu experienta vor percepe un tarif mai mare. Dar aceasta nu este o regula. Puteti gasi oameni experimentati la tarife rezonabile, dar si amatori la preturi exorbitante.
Planificati succesiunea evenimentelor
Ar fi indicat sa aveti un desfasurator al evenimentului, atat ca succesiune, cat si ca timp. De exemplu, cununia civila, cununia religioasa, sedinta foto etc. ora si durata; intrarea aperitivului, valsul miresei , ora aproximativa.Dar nu fiti stricti. Lasati marje de timp pentru evenimente neprevazute.
Faceti alegeri din timp
Alegerea restaurantului, alegerea prestatorilor pentru nunta, alegerea hainelor nu trebuie lasata pe ultima suta de metri. Planificandu-le din timp, rezolvati nenumarate probleme care pot aparea. Prestatorii experimentati sunt cautati si angajati cu 6 – 8 luni inaintea evenimentului si altii chiar si cu un an.
Incercati sa fiti invitati si nu organizatori
Cu alte cuvinte puneti distractia pe primul plan. Pentru cei mai multi dintre noi nunta este un eveniment unic in viata si atunci de ce sa nu va distrati. Desigur ca organizarea unui eveniment atat de complex poate avea ceva scapari, dar, cand voia buna este pe primul plan, multe dintre acestea nici nu se observa.